fredag 27. juni 2008

Tur på SAT

I dag var det tid for bytur. Første stopp var Adamstuen antikvariat for å se om det hadde kommet noen nye bøker. etterpå gikk jeg for å ta bilder av Jørgen Bjelke-monumentet som står ved vertshuset Grenaderen ved Nidarosdomen. Det var ToreK som hadde bestilt bildene. Så gikk jeg til Fretex på Møllenberg for å se hva de hadde der. På Møllenberg har de veldig fine møbler, og andre ting og jeg er ofte innom for å se hva de har.
På vei ut av butikken sendte jeg sms til Per-Olav som er på SAT. Vi hadde avtalt lunch. Den tok vi på kantina på SAT: Baugette, juice og kaffe. Det er alltid trivelig å treffe DISere som er innom Trondheim. Da får vi nytt om hva som skjer rundt omkring.
Etter lunchen gikk jeg til byen for å ta bussen hjem.

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

DISchat har gjort noe med det sosiale også for DISerne, nå avtaler man å møtes når man kommer til et sted, og det er alltid noen man kjenner, selvom det er helt på andre siden av landet