torsdag 28. januar 2010

Nå har jeg fått litt informasjon

Da har jeg fått svar fra vegvesenet. Av de fire bilene jeg har spurt etter informasjon om, fant de bare en. På den ene hadde de opplysninger fra bilen var ny og til bilen ble registrert i Kristiansand i 1971. Hvordan bilen havnet i Kristiansand aner jeg ikke. Jeg kan ikke huske at vi noen gang har bodd på det blide sørland eller kjøpt noen bil der. Mest sansynlig er kortet litt slurvete skrevet, så det kunne forveksle Kristansand med Kristiansund. Og da var jeg med ett i Møre og Romsdal og det stemmer bedre med terrenget.

Ikke lenge etterpå fikk jeg også svar angående en bil som var kjøpt i Kristiansund. Den fant de ikke noe informasjon om. Jeg skulle nok ha ventet til jeg fikk informasjon om den første. Da ville jeg hatt salgsdatoen.

Men jeg har et chassisnummer som jeg kan bruke til å lete videre. Mulig det blir en tur på SAT for å se hva de har liggende.

Ingen kommentarer: