mandag 26. april 2010

Landsmøte i DIS-Norge på lydfil

Denne helgen har det vært landsmøte i DIS-Norge på Gardermoen, og vi som ikke var tilstede fikk mulighet til å følge med på direktesendingen via lydfil.

Jeg var spent på hvordan dette ville fungere, og ble positivt overrasket. Det var klar og fin lyd, og vi fikk beskjed når lyden ble slått på og når den ble slått av. Positive tilbakemeldinger var ofte å se på chatten under møtet.

At det også var noe småpirk er jo naturlig, tross alt var det første gang de hadde lydoverføring fra møtet. Stort sett gikk det på bruk av mikrofon under spørsmålsrundene, men vi kan da heller ikke vente at mikrofonen skal sendes rundt i hele rommet. da går jo mye tid til spille.

Dere har gjort en kjempejobb, og jeg vil takke for at vi på chatten fikk "være med på" landsmøtet.

2 kommentarer:

Simen Øvrebø sa...

Takk skal du ha! Har fått mange nyttige tilbakemeldinger og sikter mot perfeksjon neste gang. :-)

Synnove sa...

Helt enig med Oddvar og som jeg har skrevet på bloggen min så er dette nok förste gang jeg har "värt" på et landsmöte, i noen forening, uten å bli syk el bry for andre så 1000 takk