onsdag 3. desember 2008

I postkassa mi


Det er flere som har skrevet om hva som kommer i postkassa deres, så det er vel på tide at jeg også kommer med et lite bidrag. I dag lå årets studentguide fra Høgskulen i Volda i postkassa. For en tidligere student er det alltid morsomt å bla gjennom boka og se om det er noen kjente navn der. Det er det også denne gangen og det er veldig hyggelig. Samtidig som jeg var igang kikket jeg også etter våre flinke DISere som studerer slektforskning, men desverre. De har ikke kommet med i det gode selskap, så de må vel finne seg i å gå gjennom studiene uten alt for mye oppmerksomhet fra sine medstudenter. Vi på DIS-chatten skal imidlertid sørge for at de får masse oppmerksomhet i neste semester også :).
Det var mer som lå i den grønne boksen. Konvolutt fra Australia med kopi av dåpsattest og giftemål til en søster av min oldemor, og en CD. Ja, da var det ikke mer.

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

Postkasser er herlige ting, både den fysiske ute på veggen og den mer digitale inni pcen.

Jeg må innrømme at jeg synes den som er ute på veggen ofte inneholder litt mer spennende ting enn den som er inni pcen, men det kan jo forsåvidt heller ikke sammenlignes....

Og i dag har jeg sendt søknad til Høgskulen i Volda - så får vi se om jeg også blir student!